søndag 28. september 2008

..og så går denne helga mot slutten....

..fest ble det på oss, var helt ok. Var litt mange ukjente fjes, og ølfestival som tema falt ikke helt i smak hos den yngre garde (..dersom vi fortsatt kan kalle oss det....)..... men kvelden avsluttet med Postgirobygget og det "toppa heile driden"... ;-) ..vi er litt slitne i dag etter en litt sein lørdagskveld.. I dag har jeg vasket huset.. hatt besøk av Yvonne, Bård og barna samt at i kveld har vi fått besøk fra svigermor... vi bestillte pizza og skal slappe litt av, og når jeg kjenner etter blir det nok en tidlig kveld.. :-)


2 kommentarer:

Fru Fjeldhammer sa...

Hahah, godt det var koslig da!!
Jeg orker nesten ikke å være ute etter kl 24 om kvleden jeg for da er hele uka ødelagt.. søvn er alt her i huset!!

klem klem

Kathrine sa...

Hjemmelaget pizza er jo godt.. Men dau vært på jobb og det har jo vært kaos idag og formen er ikke akkurat bra. Så jeg blir hjemme imorgen.