torsdag 9. oktober 2008

sitter og kikker litt igjen...

..så har det gått etpar dager..full fres denne uka med jobb og trening og u name it....
må ta meg litt tid til å se litt på internett.. nå skal jeg snart ha perfect home party..om noen få uker.. og har litt av hvert.. får dessverre ikke til å legge inn noen av bildene deres her......

Casa har også masse fint.. tenker spesiellt på hva jeg ønsker meg inn på kjøkkenet som etterhvert skal få et løft.. vil ha en landlig stil der... og det passer både til det 60 år gamle huset og plasseringen av det... bor på landet med åkren som nærmeste nabo :-)

Dette serviset har jeg kjøpt inn for en stund siden.. Linnea fra Kremmerhuset...dessverre er det på vei ut...så jeg får skynde meg å kjøpe inn itt ekstra...
...får fortsette surfingen og bloggingen i morgen...noe sier meg at jeg burde hoppe til køys om jeg skal være opplagt til jobb i morgen tidlig... ha en god natt!! klem fra meg...













2 kommentarer:

Fru Fjeldhammer sa...

Sove? det kan du gjøre når du blir gammel!!
Hørte jeg shopping? casa party hadde vært noe, der har de mye fint nå!!

klem

tinemor sa...

Ja, Perfect Home har mye fint.
Likte servise ditt, -så søtt!
Riktig god helg!