lørdag 18. oktober 2008

stuedrømmer....

Og så er det atter helg.. i går var jeg på Big Horn og spiste middag med jobben min...veeeldig god mat og veldig koselig!! kvelden ble tidlig-var hjemme allerede 23:00 tida...skulle jo passe 2 nevøer i dag så greit å være opplagt... uka har gått fort.. mye både på jobb og hjemme...og en kjedelig episode med tett kloakk og våt kjeller...er heldigvis fiksa opp i nå men 3000,- kroner blakkere og et lite snev av engstelse for at det skal skje igjen da mannen som var og sugde og spyla mente det var dårlige rør her fra kommunen's side og at det ikke var første gang han hadde vært i denne veien her og fixa.. kjedelig siden vi flyttet inn for bare 6 uker sia.... vi krysser fingre og tær for at det var en engangs hendelse...

såh... sitter i stua-som jeg lengter etter å pusse opp- og tenker på hvordan jeg vil ha det...eller hvordan jeg vil at vi skal ha det...hi-hi..
dette fant jeg på trines hus og hage.. kjempefint synes jeg :-)
veldig koselig....


........so long..nå er det natta her :-)












1 kommentar:

Fru Fjeldhammer sa...

Tusen takk for tips... nå er vi tilbake på ventolinen og fluitiden for da stopper halve hostingen ihvertfall!!
Så sliten man blir...