fredag 16. januar 2009

Utfordring :-)

Jeg har blitt utfordret av Mitt og Mine - og den tar jeg.. bare moro !!

Jeg har blitt utfordret til å svare på noen spørsmål om meg selv. så her kommer det....


4 favorittprogram på TV:


(hmm ser ikke sånn kjempemasse på TV og er dårlig til å huske hva som går når..)
men...når jeg kommer over disse under legger jeg fra meg fjernkontrollen..


*Ekstrem oppussing
*Frustrerte fruer
*Jakten på kjærligheten
*Ungkaren/ungkarskvinnen


...ellers alt med hus og hage...


4 ting jeg gjorde i går:


*Forsov meg litt
*Jobba fra 08-16
* Var på et lite jentetreff med 2 gode venninner (skulle egentlig vært julebord så det ble et slags nyttårsbord hvor vi koste oss med mat, vin og pakkelek.. (me like..)..)
*Leste nyeste boken av Cornelia.

4 ting jeg ser frem til:


*At Henrik sine astmaproblemer går over
*Våren/sommeren: slik at vi kan være masse ute å kose oss i varmen uten masse yttertøy på :)
*Ferie..
*Når kjelleren er pusset opp..


4 favoritt restauranter:


*Big horn
*Veldig glad i kinamat så hvilken som helst av de
*Peppes
*Og sist men ikke minst..selvfølgelig restauranten på hotellet jeg jobber :-)


4 ting på min ønskeliste:


*God helse for hele familien
*Lottogevinst så jeg kunne jobbe litt mindre
*MASSE nye klær
*Et anneks med koselig uteplass...



Denne utfordringen sender jeg videre til:



Mia's interiør
Guttemammas
Livys lille hverdagsblogg


Ha en fantastisk fin helg! Klem

2 kommentarer:

Mia, New Room Interior sa...

Denne skal jeg få svart på en dag! :-) Ha en fortsatt fin helg! Klem

Livy sa...

Heisann!
Tar utfordringen jeg vet du! kommer et innlegg en av de nærmeste dagene med svar på denne!

Ønsker deg en fiiiin søndag videre!
Klem fra Livy