søndag 1. februar 2009

tilbake på plass og snart friske :-)

..etter en tur til telemark i helgen for å besøke min kjære svoger, svigerinne og nevø er vi tilbake på vestlykkja igjen. Det var en koselig tur og fint å være sammen med alle sammen...noe som ikke er så veldig ofte da min svigerfamilie bor litt spredt... men vi var sammen med min manns to brødre m/kone og deres sønner... :-) og svigermor og svigerfar...og vi med våre 2 sønner... som dere skjønner er det bare sønner i denne familien..he-he litt rart.. og nå venter min svoger og svigerinne barn nr 2 og svigermor og svigerfar på barnebarn nr 6 på denne siden og det er også en gutt......alle er de like skjønne og like spesielle om det er jente eller gutt :-)




i kveld er det rydding av kjeller som står på tapeten... vi har ikke kommet igang med noen oppussing der nede ennå men det er på tide... vi merker det er litt behov for flere tv'er enn 1.. :-) spesiellt når far vil se liverpool, min eldste vi se disney channel og min minste vil se mikkes klubbhus eller postmann pat på dvd...



denne lille skøyeren har funnet mammas gamle briller :-)







3 kommentarer:

Fru Fjeldhammer sa...

Jasså, fler enn en tv... det må vi vel alle ha!! Selv om jeg selv ser lite på tv..

ha en flott kveld!
klem

Sommerlyst sa...

Lykke til med kjeller ryddingen! Og problemet med 1 TV kjenner jeg til. :))

Mia, New Room Interior sa...

Søt liten røver med lånte briller! :-) Gøy at du er med i konkurransen på bloggen min! Ha en fin dag! Klem-Mia