søndag 8. mars 2009

mye siden sist...

.. lenge siden jeg var her nå... har vært noen travle 2 uker.... :-)

..og hva kan man si..man strekker rett og slett ikke til...så da måtte bloggen vente...

vi har hatt litt travelt her hjemme med taklekkasje...sure greier... det begynte plutselig å renne inne i gangen.. var masse is på taket som hadde funnet vei innunder taksteinen og da det ble mildvær og det smeltet ble det for mye for taket vårt... god det skal skiftes til våren... bare synd vi ikke rakk det i høst... :-) så mannen i huset er ikke så fornøyd med at det snør IGJEN... nå må vi prøve å holde taket rent for snø så det ikke blir værre ennd et er...


Forrige søndag hadde jeg bursdag..hurra.. :-) fikk masse fint -masse lysestaker- og det er fint. ..og her er noe av det...

venstre: 2 telysestaker fra svoger m fam+lykt fra mamma og pappa
midten: fine staker fra de søte kollegaene på jobben
høyre: telysestake fra mamma og pappa


venstre: lykt/kubbelysholder og 3 søte blomstervaser i kurv fra søster m fam
midten: lysestaker fra min snille bestemor
høyre: palme i sølvpotte fra min tante Grete m fam + 2 fine telys-lykter fra mamma og pappa
DE vet hva jeg liker for å si det sånn...ble veldig glad for alt.. TUSEN TAKK

som dere ser ble det masse fine lysestaker... :-) og lykter og div.. av gutta mine fikk jeg massasjekraage til nakken, en rette/krøll tang og en singstar plate... rock ballads.. :-) og av min bror m fam fikk jeg en god parfyme... av min venninne Anita m døtre fikk jeg en god vaskeklut, badekuler og bodybutter :-)
Under er bilde av en lys-krans jeg har hatt liggende lenge... den har nå fått plass i trappeoppgangen fra 1.etg til loftetg.



-det var litt herfra.. håper alle har det bra...
ha en fortsaatt fin søndag.. Klem

2 kommentarer:

Fru Fjeldhammer sa...

Se her ja, mye fint! Mye lystenning her, budsjette på lys er vel litt.. mitt er helt utrolig, så jeg har måtte stoppe litt med lystenning! *LOL*

Så kjipt md taket da, håper det ordner seg og at det holder til dere får byttet det!!

klem klem

Guttemamma sa...

Takk for det og jammen har din side blitt flott og!!! Gratulerer så masse med dagen som var, så mye fint du fikk!! Taket derimot var ikke så bra...:-(
Trøsteklem