mandag 3. august 2009

Tilda

Her i heimen er det litt Tildafeber om dagen... Bla dukka under har venninnen min Anita laget... samt mange andre.. hun er en reser på Tilda (og alt annet)..
Selv holder jeg på med denne.. den blir kanskje ikke like fin som denne som de i boka har laget men...

..og planen er å lage denne Country Girl'enDenne veska har jeg laget fra mønster i den siste Tildaboka.. den skal min kjære bestemor få som handlenett... jeg har fått masse stoffer og blonder av henne så denne veska som en liten takk.. blondene på veska er fra henne.. de har hun eller oldemor hatt.. så da håper jeg hun blir glad..

Sist men ikke minst... denne nydelige Tilda-prinsessa har Anita laget til meg.. den er kjempefin.. med flott Jane Austen inspirert kjole.. fikk ikke med hele lengden på den inn i web kameraet.. den er ca 40 cm lang tenker jeg..Ønsker alle en fin mandag.. her på østlandet regner det i dag...
~klem~

1 kommentar:

Guttemamma sa...

Er det noe jeg har lyst til å lære meg så er det å sy tildadukker! Puten din blir sikkert flott...!!
Ha en fin dag..i regnet!
Klem