mandag 3. mai 2010

Vår

Det var våren ja.. jeg begynte vel å fortelle at denne siden av jul, eller det vil si snart første halvår av 2010 har gått så fort.. mye skjer i år har jeg en følelse av- i allefall slik året har begynt...

I januar begynte jeg med slanking... vet ikke om det er derfor jeg føler tiden har gått fort for det har vært full fokus... kanskje litt FOR fokus... til tider ikke til å holde ut...nedtellingen fortsetter for hver dag som går og når det går nedover går det en i hodet...noe andre kanskje kan bli litt gal i hodet av også... har jeg fått høre... hehe... men man ser framover...

Så var det SPA tur med jentene i februar, så bursdag og så Roma...

I påsken fikk vi bruke mamma og pappa's hytte... vi reiste med min bror og hans 2 jenter og en firbeint fersk liten snauser... her er litt bilder fra det:


Det var noen fine dager, og godt er det å komme bort litt fra mas og kjas- for det synes jeg det er mye av om dagen...
~
du må ditt og datt og skulle gjort det og burde gjort det osv....
men det er 7 dager i uka og 24 timer i døgnet og det man ikke får gjort i dag får man heller prøve å få gjort i morgen.... uten å få FOR dårlig samvittigher.. noe jeg er ekspert på å få...
~
Fra påske og fram til nå har vi også rukket å feire bursdag for eldstemann.. han ble 11!
Hvor har DE årene blitt av da? Og det får meg til å bli oppmerksom på at jeg også har blitt 11 år eldre... noe jeg hvertfall ikke klarer å henge helt med på...




~
Pappas brødre på besøk på lørdag og min familie på søndag... det var så koselig så.

~

Denne helgen som gikk har vi fått lånt oss en hytte i Trysil... det ble en koselig tur, selv med litt mageproblemer på minsten... godt å komme vekk litt og selvom skisesongen var over var det et fint sted å reise til for å få et lite avbrekk.

Ønsker alle en riktig fin uke.... håper mai-været snart viser seg med litt mer varme igjen.

Klem Bente

Ingen kommentarer: