søndag 23. mai 2010

Mai

Det er så deilig at vi endelig kjenner litt sommer på kroppen... akkurat DENNE tiden kunne jeg tenke meg å ha en liten pauseknapp på... 25 grader, fuglekvitter og sol... og det er LENGE igjen til høst og ruskevær...Sukk!! Det er SÅ herlig å bare stå opp og ta på seg en morgenkåpe, gå barbeint ut i sola med kaffekoppen og bare nyyyyte en sånn fin morgen...

Dette er vår nærmeste nabo på ene siden... bare åker og løvskog.. deilig...

I går kveld satt vi ute i kroken på terassen og grillet... var veldig godt...
Huset vårt i mai-drakt...
I går fikk vi beiset Bua et strøk og jeg fikk kasset inn vinduet og pynta litt på det... synes det ikke ble så værst egentlig... MEN bua skal bli nesten SORT og ikke brun... trodde Tjærebrun var sånn at det nesten ble sort men der bomma jeg visst... får ta et strøk med sort oppå så blir det  vel bra.. i dag skal vi beise de siste 2 veggene og i morgen er det taksteinen som skal på plass- forhåpentligvis...
Dette er en av mine Casa- favoritter...
Ønsker dere en fin 1. pinsedag.

Klem herfra...

1 kommentar:

salige lavendel sa...

Kjedelig å bomme på fargen, så mye ekstra arbeid! Koselige bilder =)