mandag 2. januar 2012

Riktig godt nytt år...!!

2011 bød på mye nytt for meg... ny jobb, en fantastisk fin og snill kjæreste, seperasjon med flytting til leilighet, alene mamma annenhver uke og "ste-mamma" den andre uka... det har vært mange vansekelige situasjoner, følelser og nedturer men også mange oppturer... jeg og Jørgen (kjæresten) har opplevd mye sammen i året som har gått. Vi har kjørt land og strand rundt i ferier og helger.. og jeg er så glad for at jeg traff en så snill mann!! og er glad for at vi har så fine 4 gutter :-) 

Nå er det et nytt år med blanke ark, og håper 2012 blir et flott og sorgløst år!

Nyttårsaften hadde vi sammen med gode venner.. var 4 voksne og 4 barn. spiste kalkun med masse godt tilbehør :-)

Rakettene ble litt skumle for minstemann men vi hadde litt stjerneskudd og småtteri...og koselig var det med lys-ballongene som svevde tilværs.

I går sov vi lenge etter en sen natt/kveld... og dagen gikk med til å ake litt (litt snø har vi endelig fått) og så gikk vi en tur i skogen og akte/lagde bål. Jørgen, jeg og minstemann.



Ha en flott ettermiddag <3

1 kommentar:

Unknown sa...

Nydelig blogg du har. Jeg blir imponert. Ta gjerne en visitt på siden min som er en del om tapeter Ha en fin sommer =)