onsdag 21. juli 2010

Inspirasjon

Sitter og titter på forskjellige interiør sider og lar meg inspirere.. minstemann var oppe 0730 i dag så da ser vi barne-tv og surfer litt på nettet.... 














Dette er fra AnnaJohanna.no der er det masse fint og er verdt en titt :-)

http://www.ikea.com/no/no/catalog/categories/departments/kitchen/tools/kitchen_style_selector

På linken ligger vårt nye kjøkken.. det vil si at det SKAL BLI nytt kjøkken.. men det må bli over ferien for nå skal vi slappe av en stund og nyte ferien... Vi har funnet et kjøkken på IKEA som er søtt og koselig og som jeg synes passer inn i vårt hus fra 1956... Gleder meg massssse!!!

Ellers er BUA endelig ferdig beiset i riktig farge. Den er blitt sort.. mangler litt maling over vindu men det kommer snart...og så skal jeg ha en Z på døra så det blir sånn ut-hus aktig look. Er veldig glad i denne bua..

Her er noen bilder fra inni bua..


Sengebrisken har fått masse gode puter i seg og et strandunderlag fra GreenGate ligger som sengeteppe.. de hvite putene er arv og den store er puter vi selger på hotellet som jeg har sydd trekk til. Stoffet er fra Tilda som er makent til kjolen på dukka.. Disse dukkene kan forresten kjøpes for kr 150,- + frakt... :-)

Sovemasker syr jeg etter Tilda og selges for 50,- + frakt.

Min lille Tjorven fra barndommen vekker minner og sitter som pynt i senga.. :-)

*

I dag går ferden til Danmark.. hele familien venter på avreise men klokka går sagte når man venter på noe... ferden går til København og deretter Lalandia.. et eldorado for små viltre gutter.. men stranden er like ved slik at mor får litt avveksling om det trengs. :-)


¨Ønsker alle en fortsatt fin sommer.. jeg skal nyte de siste ukene med ferie :-) Klem

Ingen kommentarer: