fredag 14. november 2008

..fort,fort,fort...

det har gått 2 uker siden jeg oppdaterte her nå.. jeg husker knapt hva de 2 ukene har gått med til... men mamma har hatt bursdag (1/11) og lille-gull har blitt 2 år... Hipp, hipp, hurra!!


Ellers har det gått i jobb,jobb,skole,fotballtrening,litt mer jobb, og nå er det jammen allerede helg....DEILIG!! har i dag fått bekreftet at det blir syden på meg og størstemann om 2 uker.. det blir veldig bra med en uke på Teneriffe... skulle gjerne hatt med de andre 2 men sånn ble det denne gangen....


noe oppussing har det foreløpig ikke blitt noe tid til.. men nå har Maxbo tilbud på ferdigmalte penel-plater.. så vi burde hive oss rundt å kjøpe inn dette .... så blir det en råd med nye vegger i stua vår snart tenker jeg... :-*)


Har lyst på lin-gardiner i stua etter at veggene er på plass og det trur jeg vil passe bra til malt panel...

God helg!!!


Ingen kommentarer: