lørdag 15. november 2008

..jeg har lært meg å lage troll :-)

..dette er mitt første troll... det er laget for hånd.. ansikt hender og føtter av fimo leire.. genser og klær har jeg strikket og laget og limt...kroppen er av ståltråd og vatt som jeg pakket inn med tynn bndasje..(man tager hva man haver).. denne første huldra her gikk til mamma til hennes bursdag... :-) ganske tidkrevende så venter litt med nestemann til jeg har bedre tid.. huldra må vel ha en mann og kanskje noen unger.. :-)




Ha en fortsatt for"trollende" aften... :-))





4 kommentarer:

Fru Fjeldhammer sa...

Ståa er bra her.. kenneth er ute med jobben og jeg blogger!

Så fint troll du har laget, wow altså.. flink er du!!

klem

Stoltzen2012 sa...

De trollene var kjempetøffe! Kunne tenke meg å lære å lage sånne troll eller nisser. Sånne som kan sitte på sofaen år etter år etter år...:o)

LYKKEBO sa...

Wow så flink du er! Kjempe søtt troll! Tusen takk for koselig hilsen inne hos meg:)

God kveld videre til deg:)

pepperkverna sa...

Stilig troll! Hege